Kubrabulutt31 herşey yolundaydı 34+0 da rutin muaneye gittim muanede herşey normaldi suyu,duruşu,rahim ağzı uzunluğu hepsi normaldi..Nst ye girdim orda sancı çıktı ben farketmedim 80 lere çıkan sancıymış.serum aldım acilde,tekrar girdim nstye yine sancı çıktı.biraz dinlendim eve gittim akşam tekrar gittim nstye yine çıktı bu sefer daha sıktı.hastaneye yatışım yapıldı durdurulmaya çalışıldı.iğne serum ilaç olmadı..düzenli sancı olmaya başladı.çamlıca medipole gidiyordum orda küvezde yer olmadığı için ambulansla koşuyolu medipole nakil oldum.direk doğuma alındım.şimdi oğlum küvezde ben evdeyim.2800 doğdu 48.5 cm.durumu iyi şuan,solunum sıkıntısı var biraz.10 gün kalır dedi doktorlar bakalım canım..allah sana zamanında güzel doğum nasip etsin inşallah🤲🏽🤲🏽💐