Ysmn234 b
Ysmn234 Bende gecen yil kasım ayında ANKASUDA ali beye oldum excimer lazer 2500 tl ye goz derecem 1.75 ti gozlerim cok yuksek degildi ama lens kuruluk yapti gozluk hic takamadım nöbet usulü isim olduğu için zorlaniyordum 5 10 dk sürdü ameliyat sırası cok iyiydi damlanın etkisi geçince canim cok acıdı 2 3 saat boyunca sonra rahatladım gözlerim 0 a indi kontrole gittim cok memnun kaldim fakat sonrasında benim göz kurulugum devam etti hala da aynıyım surekli suni gözyaşı damlası kullanmam gerekiyor yoksa geceleri idrara bile kalktıgımda 30 40 saniye gözlerim yanıyor batıyor ve hemen açamıyorum bebek doğunca zorlancam sanirim