Ysmn234 helal olsun cnm 1 ay olacak olali 3 numaraydi gözüm bide iki gözde astikmat vardı .10 dakka bile sürmedi işlem çok rahat ve temiz sadece ameliyattan çıktıktan sonra gözleriini 2 3 saat acamiyorsun açıyor oda normal damlamalari damlat vur kafayı yat uyu sabaha tertemiz bi goz oluyor zaten onlar bilgiyi veriyor