Ronyaseda Shr1530 Dogum ücretini sormadım canim ama muayne ücreti benim doktorumun 220 tl 🙏🏻 Değişiyor tabi her doktorun farklı
Ronyaseda Shr1530 Inşallah canim bence gelmeli doktor sonuçta uzun süre onunla görüştün ona güvendin doğumda öyle cesaret alirsin ancak
Ronyaseda KubosM Evet canim ameliyatları da çok iyi tanıdığım estetik oldu onun yanında çok memnu kaldı 🙏🏻
KubosM Ronyaseda İsinin ehli bir doktor bana doktordan daha cok abi gibi hissettirdiği icin gözü kapalı güveniyorum ☺
Burcu5106 Diyarbakır’da en beğendiğim doktor askeri hastanede isim olarak unuttum ama zaten tek bitane geliyor devamlı giden olursa askeri hastaneye tavsiye ederim
deletedmom357 Ronyaseda bende ezgiye gittim pek memnun kalmadım memorial da ücret ne kadar acaba bide epidural yapıyorlar mı onun ücreti ne kadar acaba bilgisi olan var mı
Ronyaseda deletedmom357 Canım ben memorial dicleye gidiyorum Ali emre Hocaya 220 ödüyorum🙏🏻 Harika doktor bence epidural doğum var. Ve doktor doğumlara giriyor geç e yarısı da olsa 🙏🏻 Ama fiyati bilmiyorum sormadım daha
Canazbal21 deletedmom357 canım ben de memorial Ali Emre hocaya gidiyorum epidurali sormuştum 4000 civarıydı
Mmunvvr Ronyaseda dunya dogum ömer yalınkaya cok bilgili bi doktor ama cok yogun hastasi cok baya beklemek zorunda kaliyor insan
Shr1530 Mmunvvr ben ilk 3 ay Ömer Yalınkaya ya gittim hiç memnunkalmadım bebeğimle alakalı bilgi vermiyordu bana soru soruyordum cevap vermiyordu ordan Fatma hocaya geçtim