Ben genesis fatma hocaya gittim bu hafta ilk defa ve devam edecegim memnum kaldım ilk görüşmede sıcakkanlı ilgili bi doktor, aslında memorial Neval hanıma gidecektim ama bi türlü randevu ayarlamadılar ve iptal ettiler ben de fatma hocayı buldum ve devam edecegim