Seyda83 havalandırmayı sadece ben yazdım ve mesajları tekrar tekrar okudum sadece havalandırıp kalmıyorum bu kadar cahil insan değilim merak etmeyin siz adam akıllı mesajları okumadan kendimizce yorum yapmışsınız kavgacı bi insan da değilim kendimce Bilgi alışverişi yapıyorum Buda sizi ilgilendirmez Bilgi paylaşmakta birşey yok havalandırma konusunu biftek ben yazdığım için size de cevabı ben verdim farkındaysanız siZden başkasına da ters konuşmadım elimden geldiği kadar teşekkür etmeye ve kimsenin hakkına girmemeye çalışıyorum okumazsanız da siz bilirsiniz ztn yaptığınız yorumdan belli adam akıllı okumadığınız .