Annesinin_prensesi Hastane çantası hazırlıyorum herşeyi yıkadım bi tek çantayı hazırlamak kaldı sizce çantayı da yıkamalımıyım? Siz ne yaptınız fikirlerinizi bekliyorum🤗 bu virüs yüzünden herşeyi yıkıyorum artık o konuda kararsız kaldım.
CerenNisaSecilmis Annesinin_prensesi ben bebeğin bütün kıyafetlerini tam takım şeklinde buzdolabı poşetinin içine koydum o yüzden yıkama gereksinimi duymadım ki zaten temizdi içi
Srzrk Annesinin_prensesi Sanırım doğrudan çantaya koyacaksak kıyafetleri yine de bir temizlemek gerek ☺️ Kaçıncı haftada hazırlıyorsunuz hastane çantasını? 29+5 iz. Kıyafetleri yıkamaya başladım yeni. Acaba çok mu erken. 32 de falan hazırlasam? Yetiştiremeyeceğim sanıyordum. Ama hızlı bitiyormuş 😀
Cnsbll Annesinin_prensesi ben bebek cantasını yıkadım.kendi cantamı da yıkayacam.yoksa içim rahat etmiyo tozlu gibi geliyor
mervoss Annesinin_prensesi ben bebegin kıyafetlerini yıkadıgım duru granüllü deterjan ile çantasını da yıkadım yine buzdolabı poşetlerine de koydum eşyalarını ama sürekli öyle duracak halleri yok ☺️ 30 dakika 30 derece de yıkadım
Annesinin_prensesi CerenNisaSecilmis bende öyle yapayım diye düşündüm şu virüs psikolojimi bozdu napcağımı bilemedim bide mağazadan herkes elliyor fln eve bile koymadım balkonda havalandırdım ilk önce
Annesinin_prensesi Srzrk ben şuan 34+1 im yıkama ütüleme işi bugün bitiyor bi haftadır uğraşıyorum artık çantamı hazırlayacağım ondan önce kış hazırlığı yaptım erkenden hazırlamayı düşündüm ama işlerden fırsat olmadı
Hashasim2020 Valiz değilse yıkayabilirisn canım ben kabin tipi küçük valize yapacağım o yüzden yıkamak imkansız ama dezenfektanlı bezle iyice sileceğim sonra da küçük bavul düzenleyicileri aldık onlara koyup fermuarla kapatıp o şekilde yerleştireceğim inşallah
Annesinin_prensesi mervoss ben herşeyi yıkadım dalinin toz deterjanı ile ama sadece çantayı hazırlamak kaldı onuda yıkayayım öyle çantamızda hazır olsun 🤗
dlkgndgn10 Annesinin_prensesi çantamı da yıkadım. 15 dk kafi. En azından tozu falan gitti ve içim rahat. 31+6 olduk ve etrafta erken doğum hikayelerini gördükçe herşeyi hazır ettim. ☺️
Annesinin_prensesi dlkgndgn10 bende erken hazırlamayı düşündüm ama ailem uzakta bi yandan kış hazırlığımı bitirim dedim eşimle onları yaptık bi haftadır da bebişimin elbiselerini yıkama İle uğraşıyorum son çantamız kaldı onu da yıkayayım benimde herşey hazır olcak koyacaklarımı ayırdım çantaya ama yıkayayım öyle yerleştireyim 🤗🥰
dlkgndgn10 Annesinin_prensesi aynı durumdayız, bizimkilerde uzakta. O yüzden yavaş yavaş erkenden bitirmek mantıklı. Kolaylıklar diliyorum 🙏🏻
Seyda83 ANLAMADIM ARKADAŞLAR MAĞAZADAN ALDIĞINIZ HERŞEYİ VİRÜS OLSUN OLMASIN YIKAMIYORMUSUNUZ HAVALANDIRMAK NEDİR ŞOK OLDUM YANİ.BİDE BEBEK KIYAFETİ
Annesinin_prensesi Seyda83 tabiki de her şey yıkanıyor bu sadece bebek için değil herkes için önemli bir şey ama ben eve getirdiğim her ürünü güneş ışığında önce bekletiyorum sonra yıkayıp öyle kullanıyorum ve kim neyi nasıl yaptıysa bu sizi ilgilendirmez adam akıllı yorumunuzu yazabilirsiniz birde büyük büyük yazmışsınız ben sadece arkadaşlardan yorum bekledim sizden ters cevap değil .