Minnak20 aslında bende ovulasyon testıyle yaptım ama silik bir cizgi vardı sonra 2 tane gebelik tesrı yaptım ondada cok silik bir cizgi oldu ama ne zaman oldu bılmıyorum 1 2 dakıka bekledim olmayınca yerlerıne koymustum bugun yaptım bırsey cıkmadı galıba o gebelık testı de kuruluk cizgisi dıyorlar ondan galıba