Canım bende boş gebelik geçirdim banada kürtaj demişlerdi fakat ben kendim düşük yaptım ani bi şekilde doktorum kendim düşük yaptığım için 1 adet gördükten sonra tekrar düşünebilirsin ama değerlerin sıfırlanırsa demişti 18 binlerdeydi düşük yaptığımda beta değerim ve 3 ay boyunca sıfırlanmadı. Doktorunun yönlendirmesine göre hareket edebilirsin ama acele etmemekte fayda var bence hem beden hem psikolojik olarak.