Mom046 İstanbul Anadolu yakasında yasyosunuz burası Avrupa yakası burda ki hastaneleri görmeden yorum yapmanizda doğru değil ayrıca başlıkta belirttim ama detayında iki hastane ve iki doktordan memnuniyetsizlgimi dile getirdim bütün hastaneleri yazmadım başlığıda okadar uzun tutamazdim malesef.. devleti genelliyorum çünkü burdakilerin hepsi böyle neden aldığı paranın hakkını vermeyen insanlari yuceltelim ki bende özele gittim Avrupa yakasında devlete göre yüz bin kat çok daha iyi keşke resimlerini cekseydim ne demek istediğimi ozaman okadar iyi anlardiniz ki