Maalesef devlet hastanelerinde şöyle bir sıkıntı var, randevu sistem üzerinden alınıyor ve en son aldığımda 5dk da bir randevu vardı, şu an nasıl bilmiyorum ama hasta odaya girip usg yapana kadar zaten 10 dk geçiyor bu sefer kapıdakiler kavga ediyor ne kadar bekliycem ben daha burda diye. O yüzden 15-20 dk kadar muayene beklemek zor oluyor. Yani doktor değil mhrs hatası bu durum