Kubra_71 Kızlar salı günü kontorlüm var 12 haftada doktorlar cinsiyet tahmini yapabilir mı merak ediyorum😊😊
Myru Kubra_71 biraz da doktora bağlı dün benim de kontrol vardı 12. Haftalık olduk ama 13 yada 14 de söyleyebilirim dedi 😄 bazıları 11+ larda öğreniyor bazıları ise 20 lerde
ayseguler01 Kubra_71 12 haftalıkken gittiğimde söylememişti doktorum 16 da gittik ve o zaman öğrenmiştik 😊
Drydrya Yapabilir bazı doktorlar söylüyor benimkisi 14 den önce söylemem dedi bakmadı bile 14 de söyledi :)
Myru Kubra_71 bende prof ünvanlı doktora gidiyorum da iste kişisel sanırım yanılma payından belki tercih etmeyebiliyorlar 😀
ayseguler01 Kubra_71 eşim hergün kız mı hissediyorsun erkek mi diye beni bunaltiyordu 🤦♀️🤣 biraz heyecanlı bir bekleyiş oluyor tabi sabrın sonu selamet 🤣🤣
ayseguler01 Kubra_71 eşim hergün kız mı hissediyorsun erkek mi diye beni bunaltiyordu 🤦♀️🤣 biraz heyecanlı bir bekleyiş oluyor tabi sabrın sonu selamet 🤣🤣
Kubra_71 nilsmother 13 hafta da gidicem erteledik kontorlü eğer söylemezse 2 hafta daha bekleyip tekrar gidicez bakalım
Snszasla Kubra_71 yanılma oluyor 12.haftada bana kız demişti detaylıda erkek olduğunu öğrendik o yüzden erken bence 😀
Kubra_71 Snszasla öyle bebek resimlerine bakıyorum acaba ne olacak benim ki diye çok merak ediyorum tabi herkesin gönlünden geçen vardır 😊
Nehirr88k Kubra_71 12+6 da ikili tarama testinde doktorum %80 kz dedi ama kıyafet icin biraz daha beklemizi soyledi şuan 14+2 yim16 haftalkken %20 lik payda kesinlesir dedi 😅😅
Kubra_71 Myru devlet hastanelerinde vaka olduğu için özel hastane fiyatları çok arttı kontorle özel e gidiyorum testlere devlete zaten yaşadığın şehir de iki tane devlet hastanesi bi semt hastanesi bide özel var malesef
Mom55 Kubra_71 erkekse görünebiliyor canım koz ise eğer emin olamadıklarından doktorlar aöylemiyorlar kesinleşene kadar. Benm 12 de erkekti söyle %90 erkek diye öyle de çıktı
sue92 12+6’da perinatolog söyledi bana. 16. Haftada kendi doktorum da aynı cinsiyeti gördüğünü söyledi🌸 biraz da bebeğin pozisyonuna bağlı. Bizimki hep uyuduğu için ve bacakları açık durduğu için görebildik👍🏻