Buketg13 çok tşk ederim 36 haftalık oldum 2 kere hüseyin aldı ya 1 mehmet aka birde cevat rıfat beye gittim istediğim ilgiyi alamadım cevat bey haftaya gel sezeryan gününü verelim dedi bugün yazıyorum diyor yeni ayda ben izinliyim başka doktordan alabilirsin rabbim hayırlısını versin buran önce kucağa almak nasip olur inşaallah herkesle bırlıkde