Busraky suni sancı ile doğurdum sancı evresi biraz zorlayıcı oldu ama hemen doğurdum şükür on dk içinde bebeğim kucağımdaydı lütfen sakin olun doktorunuzun ebenizin dediklerini harfiyen yapın ve doğum anında çok güçlü bir şekilde ıkının bağırmayın bağırmak ne size ne bebeğinize yarar getirir 😇