suhedaaa Deletedmom417 eksik olma canım benim ❤️aslında ben hiç kendimi o kadar da yormuyorum ve yürüyüş de yapmam pek demek ki olacagı varmış şükür ki atlattık ve çok dikkatli olurum 🙏🏻
Deletedmom417 suhedaaa aynen aynen nasip canım ama yinede yorma kendini sabret az daha zaten dogumumuza az kaldı 🙈😍🌸