Hiç post açmadığım için belki aranızda beni tanıyıp tanımayan anne adayları vardır. Ama yardımınıza ihtiyacım var güzel anneler🙏🏻
32+6 haftalığız, bugün nedense içime sinmeyen tuhaf duygular vardı.
Acile gidip Nst’ye girdim sancı sıfır fakat çatı muayenesi olurken açıklık oldugunu ve her an doğumun olabilir dediler beni hemen başka hastaneye sevk ettiler. Dua edin bana, doğumu geciktirmek için ne gibi takviyede bulunuyor doktorlar.