Akkt asiltosumm35 kullanın bence benim akıntı kaşıntı vardı birde koku duramıyordm kullandm ve geçti gercektn
rabisimm asiltosumm35 ewt canım kaşıntımda oluyodu onun içinde Travazol krem vermişti onunda yararını gördüm çok şükür
ozlemmyy asiltosumm35 ee bende hamileyim 😂😂 her doktorun tedavisi mi desem yöntemi mi desem bilemedim ama farklı demekki 🤷🏼♀️ Çözemedim vallahi ben
DaisyMom Mommy2b canim ayiptir soylemesi orta parmaginla sonuna kadar ittir.Zaten yine cogunlugu akmis olucak fitilin.Birde eldiven kullan olur mu.
rabisimm Ayrıca gece yatağa girdigim zmn kullandım fitili yerimden kalkma ihtimalim olmasın daha iyi etki göstersin diye