Arkadaslar merhaba 🙋🏻♀️ 22+3 deyim hamile kaldigim gunden beri akintim var ve daha cok ilerledi. Gunluk hayatimi da asiri cok etkiler oldu doktoruma soyledim bana fitil kullanmam gerektigini soyledi ilac istedim veremem dedi. Ama ben fitillere karsi cok önyargiliyim yapamam diye korkuyorum. Ama bu kasintidan bu akintidan da belliki kurtulamicam baska turlu. Boyle korkuo kullanan veya kullanip memnun kalan varmi ?