Shr1530 yaa ben de birebir aynıyım sizinle ☺️ O kadar çok terliyorum ki. Vücudum soğuk ama deli terliyorum 😊 havlu koyuyorum sürekli üstümü değiştiriyorum. Çok rahatsız edici. Hem hamilelik hem bu sıcaklar çok zorladı gerçekten. Biz de Ankara’ da yaşıyoruz. Önümüzdeki günlerde yine sıcaklık artacakmış 🤦🏼♀️Zaten hayatımda hiç bu kadar sıcak olduğunu hatırlamıyorum. 33+4üz bu arada. 32. haftadan beri başladı bu soğuk terlemeler 😥