mrvears Arkadaşlar merhaba. Duştan çıkarken vücuduma saçıma Ayağıma soğuk su tutup çıktım bunun bi zararı olur mu ? Bunu yapan var mı Bilgisi olan varsa cevap verebilir mi
Belma4648 mrvearsBende ayaklarıma her zaman tutarım canım.Zararından ziyade faydalı olduğunu düşünüyorum
kubra_sacak mrvears çok soğuk ya da çok sıcak suyla yıkanmak iyi değil diye biliyorum ılık suyla yıkanın diyorlar hamileyken
Duygunecla mrvears 35 haftalık hamileyim soğuk duş almadan hayatta yatamam. Bi sıkıntı olmuyor merak etme
mrvears Ya saçıma ve vücuduma da tuttum ama çok değil zararı var mı yok mu bilmeden yaptım korktum sonra da açıkçası. 11 haftalık hamileyim
mrvears @Belma4648#Ya saçıma ve vücuduma da tuttum ama çok değil zararı var mı yok mu bilmeden yaptım korktum sonra da açıkçası. 11 haftalık hamileyim
mrvears annecikk_ canım çok teşekkür ederim. Şu an karnım ağrıyor ama acaba duş kaynaklımıdır bilemedim
annecikk_ mrvears yok yok stress yapma yat biraz rahatla Kafana takarsan olmayan seyi de oldu gibi hissedersin (yani bana oyle oluyor😂😂)
kubra_sacak Duygunecla valla doktorlar çok sıcak soğuk suyla yıkanmayın diyor canım bir bildikleri vardır. Dikkat et sen yine de
Duygunecla kubra_sacak doğrudur canım ama ben de alışkanlık bu maalesef. Ilk gebeligim de de soğuk duş alıyordum. Bi sıkınti yasamadim. Bunda da devam .. baska türlü yatamıyorum maalesef
mrvears irva ve her duş sonrası ayağa soğuk su tutmak Peygamber efendimizin sünnetiymiş baş ağrısı olmazmış
Gumball mrvears hem tansiyonunuzun düşmesini hem de ödeminizin azalmasını sağlar. Yeter ki kendinizi üsutmeyin👍 ben geçen sene faydali diye yapıyordum ancak idrar yollarimdan rahatsızlanmaya basladim. O nedenle yapmıyorum 😊