kubra_sacak Humus08 e devletten mi bakıyosunuz sonuca nasıl oluyor iyi bari pazartesi yaptırıcam bende stres oldum Allah’ın izniyle birşey çıkmaz inşallah 🙏
Eebruuu Raziyeeebozdag bana da bir bulgu yok bebeğe geçtiğine dair dedi çok şükür iyiyiz ama süreç çok uzun umarım sağlıkla bitiririm