Edizinannesii Milena20 hemen sevinme yarın sabaha ağrı olmazsanoyle sevin canım bende de öyle olmuştu 😂 ilk vurdular aman bu muydu dedim ertesi gün 3 gün kolumu kaldıramadım 😂
yumukeller Milena20 ilk gün bendede hiç olmamisti gece yatarken üstüne yatmamaya çalış ertesi günü daha çok ağrıdı benim çünkü 😊
Smyydmr1 Milena20 ilk gün ağrı olmuyor zaten sonraki günlerde üstüne yatamadım ben ama öyle aman aman Bi ağrı değil sanki Bi yere çarpmışsınız gibi falan yani yarın ve 3. Gün ağrı başlar
Nzehra4654 Mom092 tek önerim sıkma kendini yanında birini götür sarıl ben hep öyle iğne yaptırıyorum bayılma yada kolumu oynatma olmasın diye 🤦🏻♀️ Geçicek bunlar 💚
Tgcclskn Milena20 3 gün önce oldum canım abartilan kadar benimde ağrım olmadı geceleri sadece kolumun üstüne yattığımda hafif ağrı yaptı o da olur :)
Gzmzhr Ben ilk dozu vurulduğumda hiç bir etkisi olmamıştı. Ve benim acı eşiğim oldukça yüksektir ama dün 2. Dozu vuruldum ve hala kendime gelemiyorum. Aşırı bir kol ağrısı, kol kanat kalkmıyor ve sırtıma kadar ağrılar var😔
Yenibebekyeniheyecan Milena20 bende 2 gun du aşı olalı bildiğin gibi değil koluma dokunulduğunda dövesim var insanları bu gunde igne yeri şişti bakalim nolucak
Gzmzhr Yenibebekyeniheyecan ilk doz mu ikinci doz mu sizinki. Ben acaba ikinci daha mı ağır oluyor onu merak ediyorum. Çünkü ilkinden hiç bir şey hissetmemiştim.
elkakimmon Milena20 yarın ve öbür gün de olmazsa ne güzel canım, aynı gün olmadı zaten bende de. Ya bende grip tarzı etkiler yaptı inşallah diğer dozlarda da aynı şey olmaz.
Yenibebekyeniheyecan Gzmzhr ilk doz bende 2 ci doz 22 eylul gitmek istemiyorum bile artık doktorumla konuşacağım
yasen1 Ilkinde ben vurulurken bile anlamadım 2 doz daha zor gecer derlermis 2 dozuda oldum o biraz yaktiiiii suan 8 gun olcak vurulali sisti orası açıyor 😥 umarim sizin osekilde olmazzzzz yatamiyorum.o tarafa gynrken zorlansin felaket acıyor
Mom092 Nzehra4654 ayy ben asla tek gidemem zaten tansiyonum cok cabuk düşüyor cunku😔 esimle gittim gayet sakin kaldim cok sukur hic hissetmedim bile 2 saat oldu ama.biraz biraz ağırlığı bastiriyo 😀
Nzehra4654 Mom092 sevindim bende hep eşimle gidiyorum 😂 sen buna dayanamıyorsun nasıl doğurcaksın diyenlere de sinir oluyorum 😬 dinlenin kolunuzu hızlı hareket ettirmeyin gerçekten sevindim hafif atlatmanıza 🥰 darısı diğer tüm iğnelere 🙈
Mom092 Nzehra4654 aman valla ne derlerse desinler umursamiyorum artik ben kan verirken bayiliyodum iste aynisini banada dyolardi nasil doğuracan diye onuda o zaman dusunuruz dyodum😀 cok sukur canim kendimi o kdar korkuttum ki gece ruyama girdi😏
Mom092 Nzehra4654 cok korkagim cooook ilkokulda bile asiya gelirlerdi ya kacardim yada kacamaz aşıyı vurunur bayilirdim😀 suana kadar kan verirken bile bayiliyodum😀😀 yeni yeni aram duzeldi kendileriyle ahahah
Aygul01 Milena20 ilk başta olmuyor zaten sonradan hissediyorsun ki ilk dozda cokta agri olmuyormus ikinci doz dahada hissediliyormuş.
Nzehra4654 Mom092 ahahah ay bu ben ya ben bi keresinde hastanede kadına şiddet var sanıp kan alma odasını basmıştı diğer hastalar 🙊 fazla bağırmışım orda tartışma çıkınca sanki ben yıkmamışım ortalığı gibi bayılmışım 🤦🏻♀️ Aşı yapılırken bende ya bayılırdım ya da dikkatleri dağılsın yapamasınlar diye zorla üstlerine kusardım 🤐