Merhaba güzel anneler
bugün 22+1 iz Saat 14:00te tetanoz aşısının 1. Dozunu vurdular burada çok okumuştum kolda ağrı yapıyormuş diye aşıyı yapan hemşire de ağrı olur korkma dedi ama hiç ağrı hissetmedim şu saate kadar Demekki bu da kişiden kişiye değişen bişey ben korkmuştum biraz iğne olmadan önce ama hiç bişey olmadı şükür 😀