Bi kere kehribar zaten taş değil çam reçinesinin taşlaşmış hali diyebilirim tiroit için iyi geliyor diye ben de aldım meraktan ve zarif durdugu için. Ben memnun kaldım açıkcası iyi enerji veriyor bana. Çankırı tuz lambası da aynı şekilde o açık olunca mışıl mışıl uyuyorum mesela. Belki plasebo etkisi ama yine de denedim ve memnun kaldım 😀