Fulya1993 benimde tahmini dogum 3 Kasım inşallah. Açlığım genelde 103 toklugumda 140 falan çıkıyor 3 aşaği 5 yukari. Tabi diyetli haliyle böyle 🤦🏻♀️ azıcık kacirsam yükseliyor hemen. Parmaktan olctugumuz cihazlarda 10-15 değer yüksek gösteriyor sanırım