Benimde şekerim çıkmıştı diyetisyen ve endokrin eşliğimde devam ettim ama şükürler olsun hiç yükselmedi şekerim gerçekten dikkat ettim ama düzenli beslendim ve şekerim hiç yükselmedi dikkat etmeye başladıktan 1 hafta bile sürmeden şekerim normal çıktı hep ve 36. Haftamdayım şimdi en son verdiğim kan değerlerimde çok iyi çıktı.. dengeli be düzenli beslenme ile bu şekeri hep kontrol altında tuttum şükürler olsun 😇