icegul öncelikle kibar üslubunuz için teşekkür ederim
Ben de çok araştırdım bir sürü hocayla da konuştum
maalesef böyle hurafelere inanmayın geri dönüşünü aldım
Mesela şu da yanlış; hocaların sadece muhammed ismini önermemesi
oysaki aynı şekilde Musa, İsa hatta Ali, Hüseyin vs. İsimlerini de önermemeleri gerekir
Bu isimler peygamber değil miydi neden sadece Muhammed diye kısıtlanıyor?
işte anlatmak istediğim bu. Nerde kaldı aklımız fikrimiz mantığımız? Mesela siz bunu sorguladınız mı? Sanmıyorum
İşte bu noktada birbirimizden ayrıldığımız için ben daha fazla ne anlatmaya çalıştığımı anlatmaya çalışmak istemiyorum açıkçası müsaadenizle
ayrıca bu diğer arkadaşı tanımam etmem ama bana yazdığı alaylı cümleyi (onun şahsına hiç hitap etmemişken) bir daha okursanız benim neye kızdığımı anlarsınız
size de sevgiler