FeminaBet önceden şuan anne olan nesil için çok umutluydum. Tüm anneleri araştıran, çocuğunu sadece poncik bir bebek olarak değil toplum için ne kadar önemli bireyler yetiştirme ihtimalini bilen kadınlardan oluştuğunu zannederdim. Ama foruma geldikten sonra madalyonun öteki yüzü de ortaya çıktı. Burada insanlar pedagoji, psikoloji vb.. bir çok disiplini içeren çocuk yetiştirme ile ilgili bir haberler. Kimse okumuyor, araştırmıyor, doğduğu andan itibaren bebegin eğıtım sürecinin başladığını bilmiyor.
Dünyada bir çocuğu yetiştirmekten daha önemli olan ne var ben bilmiyorum.
Yani çok dertliyim ve çok üzgünüm. Senin gibi düşünen kadınları görünce boynuna atlayıp sarilasim geliyor ❤