854Gul- canım bende de aynı şey oldu ama ben 2,5 aylıkkken kaybettim bebeğimi emin ol sağlıklı bir bebek değildi ki erken oldu büyüdüğünü gördükten sonra olması daha acı şuan tekrar hamileyim 4 aylık Allah sağlıklısını nasip etsin seni çok iyi anlıyorum inşallah kendiliğinden düşer de kürtaj olmazsın 🙏🏻🙏🏻