854Gul- Herkese merhaba geçen hafta cuma günü beta değerim 390di pazar günü keseyi görmeye gidecektik bugun öylesine bi kan veriyim değerim ne durumda dedim ve değerimin düştüğünü gördüm 252 olmuş 😓😓 doktorum düşük yapiyosun dedi o kadar üzgünüz ki
prensesim35 854Gul- değerin düşmüşse düşük yaptığın anlamına gelio canım çok üzüldüm bu durumda da ne denir bilmiorum ki inş en kısa zamanda sağlıklı bi gebelik geçirip sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın
Selo39 854Gul- canım yıpratma kendini.. artık okadar çok yaygınlaştı ki, Allahtan hayırlısını iste.. ben 3 aylık bebeğini kaybettim kalbi durduğu için, öyle daha zor😢 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 26 haftalık kızıma hamileyim çok şükür 🙏
Zeyyaleyyy 854Gul- Canım geçmiş olsun ama ilerlemediği için sevin daha çok ümitlenmeden öyle sıkıntılı değildir ve hemen tekrar hamile kalabilirsiniz bende yaşadım
Melike3777 854Gul- canım büyük ihtimale kimyasal gebelik yaşıyorsun bende yaşamıştım onun kanamasının peşine hamile kaldım şuan oğlum 2.5 aylık üzülme inşallah hemen hamile kalırsın kimyasalın peşine çok hamile kalan var dualarım seninle çok geçmiş olsun 🙏🦋
854Gul- prensesim35 prensesim35 i prensesim35 amin inşallah c.tesi günü gidicez doktora bakalım neler bekliyo bizi 😔
854Gul- Melike3777 insallah ya aşılama yatıracaktık bu ay onun icin gitmiştik hastaneye o zaman öğrenmiştim hamile olduğumu o yüzden şuan büyük hayal kırıklığı icindeyim
Uykulugebe 854Gul- kimyasal gebelik gibi duruyor canım yoksa HCG bu kadar yükselmeye pek düşük olmaz.Muhtemelen kimyasal gebelik seninki. Üzme kendini doktorlar bunu tam bir gebelik olarak bile kabul etmiyor
Deletedmom13 854Gul- canım Rabb’im sabrını versin inşaAllah ama yine de şükret daha kötüsü olmasın. Bir dahakini kucağına almayı nasip etsin.
1anne- 854Gul- hiç üzülme Allah hayırlı bir zamanda hayırlı bir gebelik nasip etsin. Bende düşük yaşamıştım 5 haftalıktı küçüktü ilerlemeden böyle bir şey yaşanması benim psikolojim için daha iyi oldu sanırım.
1anne- 854Gul- kendiliğinden düştü kürtajdan kaçtım çok şükür bi sıkıntı olmadı. İlk önce hafif bir kanama başladı sonraki gün kan kırmızı renk olunca doktor dedi zaten düşük riskin var yerinden kalkma diye. 2 gün böyle sürdü sonra çok feci bir ağrı başladı en son düşük oldu
1anne- 854Gul- kaynanam ebe olduğu için kürtaja izin vermedi bekle düşük olacaksa da kendiliğinden olsun dedi bende o şekilde bekledim tutunamadı zaten
1anne- 854Gul- eğer bebeğin kalbi durmuşsa kürtaj şart zaten. Bende öyle bir durum yoktu kanamam varken ultrasona girdim her şey normal kese var dedi sadece düşük riskim vardı kanamadan dolayı. O bahsettiğiniz konu ayrı. O şekildeyse zaten doktor müdahale ediyor hemen
1anne- 854Gul- ben hastaneye gittiğimde kanaman varsa yapabileceğimiz hiçbir şey yok sadece progestan verebiliriz onu kullanırsın dediler hatta 2. Defa hastaneye gittiğimde niye geliyorsun ki hamilesin sana hiçbir şey yapamayız dediler. Benimki korkudandı ne yapacağımı bilmiyordum mecbur bekledim progestan da kullandım ama rahimde tutunamadı attı kendini