Merhaba hanımlar 19+2 yım bugün detaylı ultrason da bebeğin (erkek) böreğinde 1cm büyüme var 22-23 haftaları arasında yine gel bakalım dedi doktor , daha öncesinden de iki kaybım var çok üzülüyorum , doktr fetal DNA yaptırmak istersen yaptrabilirsin dedi , erkek bebeklerde genel de oluyor diyor ama korkuyordum hiç bir sorun yokken bile,, şuan çok kafama takılıyor böbreklerde böyle sıkıntı yaşayıp düzelen var mı inşallah daha da büyümez dua edin nolur 🤲🥺