Asli0302
37+0da doktor değiştirdim. (Dün)
36+6ya kadar da aynı doktorla devam ettim.
Doktor son kontrole kadar herşeyimin normal gittiğinden bahsediyordu hatta 10 agustostaki randevumda bu kız en az 1 ay burda durur dedi 9 eylüle gün versem olur mu dedi. Bende 9u olacagina 10u olsun dedim.
Daha öncede 30 ağustosta doğar belki demişti 30 ağustosta ben 37+3 oluyorum.
36+6da kontrole gittigimde bana suyun cok azalmis ancak 5 gün yeter. Daha fazla tehlikeye girme seni 30 ağustosta doğuma alacagim dedi.
Megersem kadın planlı sezeryanları 10 günde 1e topluyormuş. Bana 9unda yapalim dediginde 10u olmaz mı dedigim icin 30 agustosu secmis. (30 agustosada 10 küsür doğum koymus) Ve onuda bana suyun azaliyor bahanesiyle kabullendirmek istedi su anda 30 agudtoda gün verdi ancak gitmeyecegim. (Ve ilk defa kontrole iliskin ultrasyon evraklarini vermedi. Cocugun fotografini da vermedi sadece gün pazarligi yapip gonderdi)
Suphem uzerine once devlet hastanesine sonrada ozel doktora gittim. Durumu anlatmadan her 2sine de su ile ilgili detaylari sordum. Suyumun olcumu her 2sinde 13 miligramdi ve 2 doktorda normal seviyede oldugunu 3 ve 4 mg civarinda oldugunda tehlike arz ettigini beyan etti. Devaminda konuyu anlatınca bana 5 günlük su var dedilrr deyince sorsaydin belki 6 7 günde olurdu pazarlik yapsaydin deyip güldüler.
Evet çocugumun gelişimi şu an iyi şükür.
Ancak kendi planları doğrultusunda cocugumu erken almak icin bana yalan atan ve bütün gece ağlatıp uyutmayan doktorun vicdanından şüphe ederim.
Vicdanından şüphe ettiginiz birinin sizi ameliyata almasını sindirebilecegınizi düsünmuyorum.
Ben son günlerimde olmasına rağmen, üstü her gün kirlenmesin diye beni 30 ağustosta doğurtmaya calisan doktorun 30 ağustos kafilesine katılmayacağim.
Evet son günlerim ama vicdanına güvenmediğim bir doktorla doğuma girmek istemiyorum.
Siz de güvenmediyseniz değistirin nitekim bu durum sizi daha da strese sokar.