Anneler aynı şeyleri yaşayan belki olmuştur ve fikrinizi almak için yazıyorum. Urfadayım burdaki özel hastaneler çok kalabalık doktora muayeneye girilince birini daha alıyolar içeri ve girmemizle çıkmamız bir oluyor. Bu yüzden 2 doktor değiştim 3.de memnundum o da bozmaya başladı. en son 32.haftada 2150ydi bebeğin kilosu dün 35.haftada gittim 2200 dedi benim doktor gelişimi geride kalmış ciğer geliştirici de verdi bunları yaptır protein bazlı beslen dedi ve bunların hepsi 3-4 dk içinde gerçekleşti çıktım çünkü doğuma inecekmiş hatta yardımcısına ‘kadını ıkındırmasınlar öğleye kadar şu muayeneleri bitireyim’ dediğini duydum doğumhanedeki kadının durumunda kendimi düşündüm kötü oldum. Başka bir doktor özel klinikte ona gittim daha pahalı vs ama bilgisine güveniyorum onun da. O 2600 ölçtü o iğneleri de yaptırmayın bi sorun yok çocukta dedi içim rahatladı. Şimdi son haftalara gelmişken doktor değiştirmek mantıklı mı sizce ne yapmalıyım uzun olduysa kusura bakmayın😇