Çanakkale’de oturmuyorum. Bayramiç ilçesinde yaşıyorum ama burada kadın doğumcu olmadığı içinde hep oraya geliyorum çarşamba gününe aldım randevu. Bende sevindim seninle gebeliğimiz aynı seyrediyor inşallah ikimizde sağlıcakla sahip oluruz bebişlerimize :)) ya insanlar pandemi diye korkuyor ama bizim gibi kayıbı olanlar için falan araştırma hastanesi en iyisi bence cihazları falan devletten iyi ve ben medical parkı çok paragöz olarak görüyorum hiç gerek yok ama sen rahatlatmasını istiyorsan medical parktaki cem beyi çok övdüler kendini iyi hissettiriyormuş bende gitmedim ama merakta ettim açıkcası ya birde şöyle birşey var sana iyi gelen başkasına gelmeyebilir mesela benim ilk gebelikte cengiz beyi çok övdükleri için gittim belki iyi bir doktordur bilemem ama adam sen sormadan çok fazla birşey söylemiyor gülek ve rahat bir adam kalp atışı duymaya diye gittik böyle gebelikler sağlıksız oluyor kese gelişmemiş hemen istersen kürtaj yapabiliriz dedi o an zaten dünya başıma yıkıldı yok dedim ben biraz düşüneyim ordan çıkıp devlete araştırmaya gittim oradaki doktorların ilgisi daha çok hoşuma gitti açıkcası bekleyelim şans verelim falan dediler yani deneyerek kendin tecrübe etmen daha iyi aslında ben şu an bülent hocaya gidiyorum aslında servet hocayı çok merak ediyorum baya uzmanmış bu tekrarlayan gebelik kayıplarında ama adama ulaşmak bile zor geçen gün randevu aldım tam o gün iptal mesajı geldi rapor almış 2 ay.