Leyll Kan pıhtılaşmasi vs var mı yok mu baktırın kesinlikle, bana da doktorum ikinci dusukte önerdi ama biz yaptırmak istedik eşimle, kan pihtilasmasi çıktı. Kürtajdan sonra Hamile kaldığımdan beri kan sulandırıcı iğne ve coraspirin kullanıyorum, çok şükür sorun yok. İkinci düşüğü beklemek çok yanlış bir prosedür bence. Kesinlikle yaptırın derim.