Ben ikeanın şifoyerini yaptırdım marangoza.çok da güzel oldu. İstediğin ölçüde oluyor en azından. İlerde istediğin yerde kullanırsın, bebek için çok kullanışlı. 2. Bebeğim bu. İkisinin kıyafetlerini de aldı. Asılacakları da kendi dolabıma asıyorum. Seneye daha büyük bir eve geçip ikisi için oda yapacam orda da rahatlıkla kullanırım şifonyeri.