Uem_ valla internetten araştırmıştım bebeğin omurgasıyla cinsel organının arasındaki açıya göre cinsiyet tahmini yapılıyor. Eğer açı 30dan büyükse erkek küçükse kız deniliyor. Tabi ki bilimsel değil ama işte çin takvimi gibi bir şey sanırım %75 biliniyormuş denemekten zarar gelmez😄😄 bir de kalp atışları 140ın üstündeyse kız altındaysa erkek diyorlar onun da doğruluk payı ne kadar bilmiyorum benim bebeğimin kalbi 170 atıyordu 😍