Rabiakemal aynı durum geçen benim başıma geldi çatıda müsade etmedim sonda diğer hafta deneyelim dedi, diğer hafta gittim cesaret edemedim sezeryana karar verdik cumartesi günü sezeryan ile doğum yaptım çok şükür 6 günlük anneyim. Demem o ki normal de yapsan sezeryan da yapsan annesin vajinusmus hastası olarak bunu başarmak benim için mucizeydi zaten. O yüzden sizde çok takılmayın sezeryan olun kafanız rahat olsun sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inş