Rabiakemal bende aynı durumları yaşıyorum canım 37 de muayene etti ilk olduğu için korku fln yoktu ama çok acımıştı doktorumda bu şekilde kasarsan normal doğumu sıkıntıya sokarsın dedi bebeğini sıkıntıya sokarsın dedi haftaya tekrar bakacam dedi ve bu hafta tekrar baktı ve kastım yine acıdı doktor dedi ki normalde acimamasi gerekir sen kastigin için acıyor dedi,bunu asmalisin dedi bu acıyı yaşayacağım her şekilde diye beynini alıştır dedi doğum zamanı o ağrıyla çatı muayenesi acısını hissetmeye bilirsin dedi alışmaya çalış dedi , hemen sezeryana gün vermesi saçma bnde korkuyorum ama sezeryan günü vermedi doğum zamanı saat başı kontrol edilecek alisacaksin dedi ben 2 parmakla bakıyorum bebek bu 2parmaktan daha geniş bak öyle düşün dedi sonuçta acilma oldukcabu acı geçer canım bnce