Aaaasli Gumball bu modeli bir sitede buldum 200 tl idi ben de ( hayalhanem.tasarim) sayfasına sordum dikebilir misiniz diye 140 a dikiyor 🥰 hem de ayakkabısı eldiveni bandanası falan da var
mrs_elisah Snglklc evet ya gercekten çok masraflı. Ve genelde lcw outlet den aldım cok pahalı şeyler almadim ama yine de bebek eşyaları pahalı
Snglklc mrs_elisah bende e bebek ve civilden aldım hep int den ve mağazasından lcw daha pahalı geldi açıkçası
mrs_elisah Snglklc 20 yl ye tulumlar takımlar aldim hep. zibinları da e bebek sitesinde 4.99 du ben aldiğimda 5 al 4 öde vardi o şekilde aldim.
Snglklc mrs_elisah RABBİM hayırlısıyla giydirmekte nasip etsin 🤲🤲çok güzel şeyler ya bebelerimiz için alışveriş yapmak🥰sizin doğum ne zaman
06minigimym TubaHazal ben gokturkkasnak tasarımdan yaptırdım böyle bir şey yok o kadar güzel ki kumaşı felan resim atmayı bilsem atardım 10 lu takim 150 TL ye yaptırdım çok hızlı bir şekilde elime ulaştı
Bsraydin Aaaasli cok hos nerden acaba ve fiyatı nedir? Bn isimli düşünmüyorum boyle tatlis nakisli dantelli seyler almayi dusunuyorum