Dilaraa61 TubaHazal gafful_battaniye instagram adresi ben ordan yaptirdim cok kaliteli cok guzel tavsiye ederim 😊🌸
Brn16 TubaHazal Ben bunu düşünüyorum şuanda zibinli setlerinden almicam heryerde isim yazmasına gerek yok bence düz normal zıbın seti alıp takım yaparım diye düşünüyorum birde bunun yanına tavşanlı tulum alırım
mrs_elisah TubaHazal Aslında kiz için değil 2 doktor kesin erkek dediği için uniqon dan böyle set yaptırdım ama faha sonra kız olduğunu öğrendim 🎀😄😄 inşallah kızıma giydirdigimde çok komik olmaz 😄😄
06minigimym TubaHazal ben gokturkkasnak tasarımdan yaptırdım böyle bir şey yok o kadar güzel ki kumaşı felan resim atmayı bilsem atardım 10 lu takim 150 TL ye yaptırdım çok hızlı bir şekilde elime ulaştı
Gumball Aaaasli yalan yok, ben en çok sizinkini beğendim, sa-ha-neeee. Tam victorian tarzı olmuş. Nereden aldınız 😍
Bsraydin Aaaasli cok hos nerden acaba ve fiyatı nedir? Bn isimli düşünmüyorum boyle tatlis nakisli dantelli seyler almayi dusunuyorum
ilknurosman İnstgramda uniqon.tr adresinden yaptirdim bende suan hastane cantamda valizde durdugu icin resim cekemedim malesef melek kanatli Nehir Bade yazili hastane cikisi yaptirdim bende 🤩
ilknurosman ilknurosman İnstgramdan bu modeli yaptirdim canlar ben sadece ismimiz Nehir Bade 🤩 ama ayni model
mrs_elisah Snglklc bastan masraf yapıp yeniden almak istemedim zaten bebek alışverişi baya pahalı oluyor.
Aaaasli Gumball bu modeli bir sitede buldum 200 tl idi ben de ( hayalhanem.tasarim) sayfasına sordum dikebilir misiniz diye 140 a dikiyor 🥰 hem de ayakkabısı eldiveni bandanası falan da var