Ayseege6156 değişmez olur mu kız okumadın mı yazdığımı 😂 kendi her zamanki doktorum erkek dedi. Gittim gezerken beğendim erkek takımı aldım. Bebişimin babası Suriye de görevde. Adam daha hiç ultrasonda görmediydi bebişini gidelim de bende bakim dedi. Başka doktora gittik eşim de görsün diye aynı hafta o da kız dedi. Ama ben kendi doktorum erkek dedi diye hep erkek hayal ettim adını bile çağrı koyacaktık 😂😂😅 o derece ayarladık. Bu hafta da kız dedi. İnşallah birdaha değişmez. Erkek kız farketmez sağlıklı olsun yeter tabi ki 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️