Ayseege6156 13 haftalıkken %60 erkek demişti. Başka bir doktor aynı haftada ben yanılmadım hiç kız bebek bu demişti 🙈 hatta kız ise eğer beni ara söyle demişti , adam kendinden çok emindi 😊 16. haftaya 1 gün kaldı dün gittik kendi doktorumuza. %90 kız dedi 🤗🤗🙈 eğer kız ise diğer Doktoru arayıp bildiniz dicem, 3 hafta sonra tekrar çağırdı eminim o zaman daha iyi belli olur 🙈🙈❤️💖😄