sedefmete herkese teşekkür ederim fikirleriniz ve yorumlarınız için herkesin hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲
nebile-29 sedefmete bende üç ay oldum leke şeklinde oldum ben ilaçlar engelledi sanki bu ay olmaayayim diye dua ediyorum
Bulut-Mavi Perinaroloji bölümüne bi gidin isterseniz.. Hamilwlikte regl olmak diye birşey yok.. herhangi bir şeyden olabilir .
sedefmete Bulut-Mavi çok araştırıyorum evet gebelikte adet olmak mümkün değil yazıyor hep ama malesef ben oluyorum birkaç dr daha gidip iyice araştırıp öğreneceğim inşallah 😞
Srhtzlyh sedefmete olabiliyor bazen benim kuzenim 3 ay adet oldu 4. ay olmayinca hamile olduğunu öğrendi çok şaşırmıştı. Birden bire 4 aylık hamile çıktı durup dururken😅😅 ama sen başka bi doktora daha danış bence herkesin vücudu farklıdır.