sedefmete 15+2 haftalık hamileyim 3 aydir adet oluyorum sizce bi fikri olan varmıdır duyduğunuz yada başına gelen 😔
Bir_prensesannesi58 sedefmete Canım hamileyken hiç bir kanama normal karşilanmiyor. Ve bence acile bir git canım. Doktora görün önemli olabilir
Duduars sedefmete benim arkadaşımda 9 ay boyunca normal adet gordu her adet tarihindr kimisinde olabiliyor canım her kanama düsük degildir eltimin 2 cocugunda da 9 ay surekli kanamasi olmuş cok sukur cocuklari saglikli
sedefmete Bir_prensesannesi58 çok şükür bebeğim iyi sık sık gidiyorum dr ama artık bi açıklama yapamıyor doktorum 😔
Bir_prensesannesi58 sedefmete Kanamani söyledin mi canım doktor ne dedi ve ilaç verdimi. Bazi kadınlarin bünyesi öyle adet olan var ama senin ilk kez mi oldu daha önceki aylardada oldun mu
sedefmete ilk gebeliğim kürtaj oldu 13 haftalık trafik kazası sonuçu kalbi durdu gebeliğim sağ çok şükür 4 yaşında oğlum var gebeliğim bu haftaya 4 aylık olacagiz ve ben 3 aydir adet oluyorum ilk progesteron la başladık ilaca sabah akşam ama 2. ay yine oldum yine progesteron a devam 3.ay yine oldum bu sefer igneyle devam edelim dedi proluton depot iğne verdi haftada 2 tane 13 15 gün sürüyor leke leke 1 hafta temizim sonra yine adet oluyorum🙁
Sahraa sedefmete teyzemde hamileyken 9 ay boyunca her ay adet olmuş olabiliyor nadir insanlarda duymuştum daha önce
nebile-29 sedefmete canım benim de öyle bı sorunum var aynen dediğin ilaçları kullanıyorum doktorum bana çift rahim teşhisi koydu bı rahim hamileyken diğer rahim adet oluyir dedi istersen doktoruna bı danış
nebile-29 sedefmete benim bı iki gün lekelenme şeklinde geliyor ilk gebeligim kürtajla sonuçlandı şimdi ki gebeligimde farkedildi bu sorun
sedefmete Sahraa hayır ilk defa başıma geliyor benimde ilk hamileligimde çok rahattım ama bu çok yorucu bedenen beynen 😪
sedefmete nebile-29 bana artık bişey demiyor ilk kanamalarımda yorumu vardı ama bu sefer bişey diyemedi üzülüyorum
sedefmete Duduars doktorum düşükle alakalı hicbir yorum yapmıyor zaten ama neden böyle oluyor merak ediyorum tuvalete gitmeye korkuyorummm
Sahraa sedefmete başka doktora da bi görünün bence tek bir doktorla kalmayın.. İnşallah herşey normaldir bir problem çıkmaz sizde rahatlarsınız 🙏🏻