Dilaraevn Allah’a çok küçük doktorların bahsettiği risklerle karşı karşıya kalmadım şimdilik gayet iyiler elhamdülillah peronatoloji bölümüne gdiyorum zaten 19 haftaligiz 20. Haftaya donecez ilk başlarda miğde bulantilarim coktu çokta kötüydü bulantılarım falan geçti karnım baya baya büyük belim çok ağrıyor kaburgalarim göğsümün altına geliyo galiba çocuk zorlanıyorum yatamiyorum sabaha kadar