sabrszanne111 35+5 de bi yokladı ama şuan bişey yok 37 ye girdik. Mide yanmalarım geceleri çok oluyor. Pazartesi gittiğimde ultrason da resmen saçlarını gördük. Doktorda bu saça normal dedi 😂😂 beşiğimiz bugün geldi onun içini yıkayacağım. Haftasonu temizlik için bayan almıştım dip köşe temizliğim bitti halıları yıkatıp açtırdım. Artık sabırsızlıkla beklemedeyiz.