sissam1 MinikKoalaninAnnesi bn de doktora gitmiştim tedirgin olmuştum bu da çok normal . Yine de doktora görünün istersenz
Srhtzlyh MinikKoalaninAnnesi canım bazen olabiliyormuş böyle kuzenim ilk bebeğinden 6 ay ikincisinden 7 ay sonra regl oldu. Ama yinede sen bi doktora git kötüyü çağırmayalım için rahat eder😊