EceEgemen en yakın zamanda gitmek istiyorum ama daha adetimde geçmedi sağlıklı gebelik mi diye takip amaçlı bir daha kan vereceğim zaten ben denemeye başladığımızdan beri coraspin kullanıyorum ve doktor pıhtılaşmamın düşük seviyede olduğunu söyledi bilmiyorum işte açıkçası doktora en yakın randevu haftaya bugün inşallah sağlıklıdır ve birşey olmaz bebeğime 🤲