Ben de 19 haftalık ikiz gebeyim ekstra risk durumum yok sadece ikiz olduğu için daha fazla dikkat etmeye çalışıyorum ayakta fazla durunca iş yapınca gerilmeler artıyor süpürge felan ben tutmadım hiç şimdiye kadar ,ağırlıpına dikkat edip kaldırıyorum dikkat etmek de fayda olduğunu düşünüyorum.☺️☺️